27.547 bereikte personen
4,8 Conversie ratio
5,8% CTR
LOOP EARPLUGS
Ben je gevoelig voor geluid? Wil je vaker rustig werken of studeren? Of bezoek je graag festivals? Loop Earplugs levert oordoppen, met een uniek design die je oren beschermen op een stijlvolle manier. De vraag van Loop Earplugs aan CherryPickin’: help ons met het vergroten van ons bereik op de Nederlandse markt én het genereren van sales. En daar zijn we mee aan de slag gegaan. Benieuwd? Lees verder!
#influencermarketing #kersopjouwmerk
HOE WIJ het bereik voor loop pakten
Voor Loop Earplugs hebben we 4 verschillende micro-influencers ingezet. Samen hebben zij een bereik van meer dan 17.000 personen gerealiseerd. Dit klinkt voor de marketeers onder ons misschien niet als heel veel. Maar het voordeel van influencer marketing is dat het om heel gericht bereik gaat.
ENGAGEMENT GROEI
De campagne resulteerde in 7.012 bezoeken aan de website van Zelesta, een weerspiegeling van de sterke interesse van de doelgroep. Bovendien, met een click-through rate (CTR) van 6,11% wijst op de hoge relevantie en aantrekkingskracht van de content.
Deze cijfers bevestigen het succes van de campagne, waarbij de strategisch gekozen influencers en content naadloos aansloten bij de interesse en behoeften van het publiek, wat leidde tot uitstekende engagement en conversieratio’s.
Let's talk
SHOUTOUT@CHERRYPICKING.NL | +31 (0) 611715104
🍒 Hi,
wil je meer weten over onze werkwijze? Of sparren over een creatieve campagne? Laat je gegevens achter, dan nemen we op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.